Pradžia > Naujienos > Enzo Ferrari – F1 bolidas.

Enzo Ferrari – F1 bolidas.

Enzo Ferrari bendro naudojimo keliams skirtas F1 bolidas, į šį bolidą su meile perteiktos Formules – 1 komandos patirtis ir žinios. Prie ekstremalaus automobilio valdymo savybių dirbo Ferrari pilotas Michaelis Shumacheris.

Ferrari Enzo.

Automobilis prarado ankstesniems Ferrari budingą stilingumą, tačiau gamintojai nesuka dėl to galvos. Juk ir taip šis bolidas įspūdingas savo vidumi ir išore taip pat savo galingumu ir įdiegtomis naujovėmis. Automobilio gražus kėbulas pagamintas naudojant aliuminio ir anglies pluošto (ne stiklo pluošto!). Šis derinys leidžia bolido kėbulą padaryti lengvesniu ir tvirtesniu.

Pakeliamos durelės į viršų “prikabintos“ priekinėje jų dalyje. Tokios durelės labai pagražina automobilį. Toks kūrėjų sprendimas pilnai atitinka aerodinaminius reikalavimus. Paprastos durelės nėra patogios įlipt į žemą automobilį. Pabandykite tai įsivaizduoti. Be to mūsų Enzo durelės leidžia atidarant atidengti dalį stogo, taip dar palengvindamos vairuotojo įlipimą.

Enzo pakeliamos durelės.

Beveik visos interjero detalės pagamintos iš tvirto anglies pluošto. Ant vairo išdėstyti pagrindiniai valdymo prietaisai. Ant jo esantys mygtukai ir įvairiausios svirtys iškalbingai pasakoja apie daugybę panaudotų F – 1 technologijų. Mygtukų pagalba galima kontroliuoti automobilio prošvaisą, atbulinę pavarą, traukos kontrolės aktyvavimą, posūkių indikatorius, transmisijos rėžimus ir prietaisų skydelyje esančius ekrano režimus.

Inžinieriai, tverdami automobilį aerodinamikos srityje, turėjo du pagrindinius ir svarbius tikslus. Leisti bolidui  pasiekti didesnį nei 350 km/h greitį ir užtikrinti maksimalias sukibimo ribas vidutinio greičio posūkiuose. Šiaip tokie dalykai yra sunkiai suderinami. kiekvienam skirtingam greičio režimui reikalinga skirtingų charakteristikų aerodinaminė įranga. Imkime tokį pavyzdį: mažu greičiu efektyvus spoileris, pasiekus didelį greitį didele jėga spaus bolidą prie žemės ir paprasčiausiai kontroliuos bolido stabilumą. Taip pavyko padaryti sukūrus aktyvią aerodinaminę kontrolę, kuri, priklausomai nuo greičio, automatiškai sureguliuoja priekyje ir gale esančius spoilerius taip, kad jie užtikrintų maksimalų Enzo sukibimą su keliu ir sukurti kuo geresnį aerodinaminį pasipriešinimą. Šiai įrangai padeda aktyvi pakaba, taip pat, priklausomai nuo greičio, keičiant automobilio prošvaisą. Puiki dugno aerodinamika yra labai svarbus automobilio stabilumo garantas.

Ferrari pasirinko du greičio režimus: Tarp nedidelio ir vidutinio greičio bei tarp didelio ir labai didelio greičio. rezultate 200 km/h greičiu važiuojantis Enzo prie kelio yra spaudžiamas 344 kg jėga, pasiekus 300 km/h greitį aerodinaminio spaudimo jėga padidėja iki 775 kg, o pasiekus 350 km/h greitį, vėl sumažėja iki 585 kg.

Įmontuotas V formos 12 cilindrų ir 6L variklis. keturi grandinėmis varomi paskirstymo velenėliai valdo 48 vožtuvus, o įsiurbimo kolektoriaus geometrija yra kintama. Taip yra pasiekiama geriausios charakteristikos visuose diapozonuose. 660 AG variklis dirba 95 oktaninio skaičiaus benzinu.

6 laipsnių transmisijos darbą pagerina elektrohidraulinės sistemos valdomas dvigubas sankabos mechanizmas. Pavaros jungiamos prie vairo esančiomis iš karbono pagamintomis svirtelėmis. Šiu svirtelių komandos įvykdomos vos per 0,150 sekundės. Vairuotojas gali pasirinkti du transmisijos rėžimus, tai sportinį ir lenktyninį. Rėžimus galima keisti neatitraukiant nuo vairo rankų. Patogu. 19 colių išvaizdūs ratlankiai, apauti specialiai sukurtomis Bridgestone Poten – za REO5OAscuderia padangomis.

Bolidą stabdo “Brembo“ stabdžių sistema su keramikiniais diskiniais stabdžiais. 380 mm diametro diskus spaudžia priekyje šešių cilindrukų, gale – keturių cilindrukų apkabos. Tokie stabdžiai lyginant su įprastais, yra net 12,5 kg lengvesni.

Kiekvienas pagal individualų užsalymą pagamintas greičiausias visų laikų serijinis Ferrari automobilis bus pritaikytas pagal savo klientų poreikius. Būsimasis Enzo šeimininkas galės pagal savo norus išsirinkti prietaisų skydelį bei sėdynę.

Kategorijos:Naujienos
  1. Kol kas komentarų nėra.
  1. No trackbacks yet.

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Google photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Connecting to %s

%d bloggers like this: