Pradžia > Naujienos > Dyzelinio kuro sistemoms “Bosch“ jau 75 -eri.

Dyzelinio kuro sistemoms “Bosch“ jau 75 -eri.

Prieš 75 metus, 1927 m gruodžio 30 dieną garsi vokiečių kompanija “Bosch“ pradėjo gaminti pirmuosius pasaulyje dyzelinio kuro siurblius ir purkštukus. Šios kompanijos dėka pirmą kartą istorijoje krovininiams automobiliams ir autobusams, o po to ir lengviesiems automobiliams buvo galima sukonstruoti greitaeigius dyzelinius variklius.
Šiuo metu Vakarų Europoje iš naujų registruotų automobilių yra net 40% su dyzeliniais varikliais.
2001 metais – “Bosch“ pagamina 5 000 000 -inę tiesioginio dyzelinio kuro įpurškimo sistemą lengvajam automobiliui; Bosch gaminamiems dyzelinio kuro aparatūrai, kada ji gaminama jau 75 metai.

Truputis skaičių ir faktų apie “Bosch“

Įpurškiamo kuro slėgis: Šiuo metu pasiektas net 2050 barų (atmosferų) slėgis. Tai atitinka jėgai, kuria veikia vidutinės klasės lengvojo automobilio masė į piršto nago plotą. Taip tai neįtikėtina ką gali “Bosch“.

Įpurškiamo kuro greitis: Kuras įpurškiamas iki 2350km/h greičiu per purkštuko kiaurymes (skylutes). tai atitinka reaktyvinio lėktuvo maksimalų pasiektą greitį.

Kuro įpurškimo trukmė: Per 1,5 milisekundės kuras įpurškiamas į degimo kamerą – tiek pat laiko trunka fotoaparato plyksės šviesos impulsas.

Įpurškiamas kuro kiekis: mažiausias įpurškiamo kuro kiekis yra 1 cmm (kubinis milimetras), arba atitinka smeigtuko galvutės tūrį. Didžiausias įpurškiamo kuro kiekis lengviesiems automobiliams siekia 70 cmm.

Kuro įpurškimo dažnis: Jeigu šešių cilindrų dyzelinio variklio alkūninis velenas sukasi 4500 aps/min greičiu, kuro įpurškimo sistema valdo 225 įpurškimo ciklus per sekundę.

Variklio dydis: Šiuolaikiniai dyzeliniai varikliai yra padaryti nuo 3 cilindrų 0,8 litro ir 33kW galios iki 8 cilindrų 4.0 litrų ir virš 180kW galios. Volkswagen greitu laiku pasiūlys 10 cilindrų 5.0 litrų variklį su 230kW galia.

Kuro sąnaudos: Demonstracinio bandomojo važiavimo metu 1.0 litro darbinio tūrio “Volkswagen“ dyzelinis variklis sunaudoja tik 0,89 litro kuro 100km – tai taupiausias pasaulyje dyzelinis variklis. Šis prototipas pasiekė mažas kuro sąnaudas tik “Bosch“ aukšto slėgio kuro įpurškimo sistemos dėka. Serijinėje gamyboje esantis taupiausias automobilis su dyzeliniu varikliu yra “VW Lupo 3L TDI“ ir “Audi A2 1,2 TDI“, vidutiniškai vartojantys 3.0 litrus kuro 100km. Šiuose automobiliuose taip pat sumontuotos Bosch sistemos.

Dyzelių rinka: 2001 metais Vakarų Europoje tarp naujai registruotų automobilių dyzeliniai varikliai sudaro 36%. Australijoje – 66%. Belgijoje – 63%. Liuksemburge – 58%. Vokietijoje – 34.6%. Palyginimui : 1996 metais Vokietijoje buvo registruota tik 15% naujų automobilių su dyzeliniais varikliais.

Dyzeliai sporte: 1998 metais pirmą kartą istorijoje Niurburgringo 24 valandų lenktynėse pasiekta pergalė, naudojant dyzelinį variklį – automobiliu “BMW 320d“ su “Bosch“ modernia aukšto slėgio dyzelinio kuro įpurškimo sistema.

Pamatę užrašą “Bosch“, susimastykime kiek jis mums daug reiškia, kiek pakeitė Mūsų automobilius.. Net ir po sportinio automobilio antvožu gali slėptis grėsmingas dyzelinis variklis su “Bosch“ modernia aukšto slėgio dyzelinio kuro įpurškimo sistema.

Lupo

VW Lupo TDI variklis.

Lupo 3L

VW Lupo išorė.

Audi - A2

Audi A2 1.2 TDI. Išorė.

 




Kategorijos:Naujienos
  1. Kol kas komentarų nėra.
  1. No trackbacks yet.

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Google photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Connecting to %s

%d bloggers like this: